Pagina's

maandag 7 januari 2013

Blog voornemens 2013

Al een tijdje kom ik in blogland bloggers tegen die met 365-dagen-projecten bezig zijn. Dat lijkt me ook wel wat.

Helaas...... de meeste dingen die ik maak vergen toch wel wat meer tijd dan één dag zelfs al zou ik er de hele dag mee bezig kunnen zijn.

Maar omdat het volgens mij wel goed is om een soort structuur te hebben, een stok achter de deur om iets af te maken, heb ik besloten om een paar 52-weken-projecten te gaan starten.


De Maandagen worden Blue Mondays; 
ik laat dan een foto zien van iets blauw-wits.Dat kan van alles zijn, keramiek, stofjes, wol etc.

De Woensdagen worden Voorraaddag: 
dan laat ik dingen zien die ik heb gemaakt om mee te nemen naar 
beurzen, fairs en festen.

De Vrijdagen worden Van-alles-wat-dagen:
dan vertel ik wat over dingen die ik "voor mezelf" heb gemaakt; over een boek dat ik leuk vond; over iets wat ik heb meegemaakt etc.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten