Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

Zo'n week...

Het was weer eens zo'n week........ waarin ik heel veel van plan was en er toch vrijwel niets uit mijn handen kwam.
Kennen jullie dat ook?
Het begon met het mooie weer, dat geeft energie. Al gauw borrelden er heel veel ideeën in mijn hoofd. En dat is meestal funest :-p .
Of ik ga aan een heleboel dingen tegelijk beginnen of ik blokkeer en denk en maal alleen maar.
Dat laatste was nu het geval, het scheelt wel chaos op mijn werktafel ;-) maar maakt me sjacherijnig.
Er komen weer een paar markten aan en het is wel handig om dan voorraad te hebben. Een week helemaal niets maken is niet handig en toen werd het ook  nog weer heel erg somber buiten. Ik vond mezelf heel zielig maar gisteren is het tijdens de handwerkles weer gelukt om een paar 11-jarigen aan het breien te krijgen. De lol straalde er weer vanaf en dat helpt.
Dus ik heb mezelf even flink toegesproken en ga dit weekend maar eens wat jassen slopen om er stokpaarden van te naaien. En een patroon maken voor een nieuwe tas, en .... Stop, nou niet weer door draven
 
Prettig weekend allemaal
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten