Pagina's

donderdag 16 oktober 2014

Mijn naam is Stilton, Geronimo Stilton

Komend weekend komt het Geronimo Stilton Fantasia boek deel IX eindelijk uit 
Voor neefje Micha die graag de Geronimo Stilton boeken leest heb ik vast een gehaakte versie gemaakt.


Ik kon geen patroon vinden dus ben ik zelf maar aan de slag gegaan.

 Heel leuk om te doen en ik ben heel trots op het resultaat.

Alleen jammer dat op de foto's de vulling  in de armen te zien is. In het echt valt het niet zo op.

Groetjes, Annemieke

10 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden en zeker goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is hier een patroontje van?
    Of kunnen we een pop bij je bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Bianca,
      Ik heb wel aantekeningen gemaakt maar (nog) geen echt patroon. Ik wil hem best nog wel een keer maken.

      Verwijderen
  3. Wat knap! Ik kwam even kijken naar aanleiding van je opmerking bij mij op de blog en ben zeer verrast, ik ga nog even verder rondkijken :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap! Ik kwam even kijken naar aanleiding van je opmerking bij mij op de blog en ben zeer verrast, ik ga nog even verder rondkijken :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben ook heel erg geïnteresseerd in een patroon.... we houden ons schoolfeest rond geronimo en zijn op zoek naar een knuffel om hem voor te stellen aan de kleuters... Zonder patroon lukt mij dat niet, maar mss heb jij ondertussen een dat je wil delen....???... De kleutertjes, mijn collega's en ik zouden je eeuwig dankbaar zijn!! Groetjes!! Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    Geronimo is het thema van mijn klas.
    Dit zou een hele leuke klaspop zijn!!
    Maakt u er nog? Hoeveel kost het?
    Mvg, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Annemieke ik zou dolgraag zo'n gehaakte geronimo willen
    Want jammer genoeg verkopen ze geen knuffels in Nederland en ik ben een echte geronimo stilton fan tot nu toe heb ik alle boeken zou u er alstublieft een voor mij willen natuurlijk tegen betaling u kunt contacteren op mijn email daisymandydaisymandy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Annemieke ik zou dolgraag zo'n gehaakte geronimo willen
    Want jammer genoeg verkopen ze geen knuffels in Nederland en ik ben een echte geronimo stilton fan tot nu toe heb ik alle boeken zou u er alstublieft een voor mij willen natuurlijk tegen betaling u kunt contacteren op mijn email daisymandydaisymandy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mieke,
    Is er misschien al een patroon van Geronimo? Ik wil hem heel graag maken voor mijn kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen