Pagina's

woensdag 16 april 2014

Eindelijk weer eens een levensteken Gehaakte deken

Het is wel heel lang geleden maar eerst had ik geen zin in foto's maken en daarna kregen we problemen met internet. Dat duurt nu al drie weken ondanks een nieuw modem.Zucht.
Vandaag zo maar een uur internetverbinding en zonder problemen foto's kunnen uploaden.


Wat heb ik zoal gedaan:

 
In december ben ik begonnen met het haken van vierkantjes van resten katoen. Het patroon komt uit een jaren 70 haakboekje.

In het begin wist ik nog niet wat ik zou gaan maken met de vierkantjes maar het haakte zo lekker weg ;)

Half februari besloot ik er een deken voor mijn dochter van de maken. Die is in maart jarig. Dus dat werd even aanpoten maar het is gelukt.

Uiteindelijk is de deken 120 x 180 cm geworden. Gehaakt van resten Annell Cotton 8, Scheepjes Katoen en het grijze garen is Phildar Cotton 3. Daar heb ik 10 bollen van bij gekocht.

Ik had net genoeg om van alle 12 kleuren 20 rondjes te haken.


 Tot snel (hoop ik), Annemieke


1 opmerking: