Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

Kringloopbezoek

Het pinksterweekend liep heel anders dan gepland. Ik zou met een kraam op Fantasy op Freaeylemaborg staan. Had er veel zin in maar....... ik ben weer ziek geworden. (Was ook al drie weken weer fit :( ) dus in plaats van twee dagen genieten van vrolijke, mooi verklede mensen heb ik op de bank gehangen. En het was ook al zo grijs, dat helpt niet echt.

De dinsdag na Pinksteren was weer een grijze dag. ik had de neiging om in bed te blijven maar besloot iets te gaan doen wat ik leuk vind. Kringloopzaken bezoeken. Ik was al een tijd niet meer geweest dus mocht het van mezelf.

Dit keer niet in Groningen maar in Drachten naar mij favoriet: Hart in Friesland, een hele grote hal met heel veel keus.

Leuke kleding gevonden waar ik mee aan de slag ga binnenkort


 en een paar van de spellen die ik verzamel.

 
Bij een andere kringloop in Drachten vond ik iets heel leuks.
 

Daar ga ik lekker mee experimenteren, leuk om op tafel te zetten als er een keer geen bloemen zijn
 
leuk dat je langs kwam,
tot de volgende keer
 
Annemieke
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten