Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

Gebreid Rokje

Eigenlijk brei of haak ik elk jaar wel een rok of jurk,
 meestal van garen dat ik goedkoop op de kop heb getikt
en heel vaak is de kleur het net niet.
Ik brei gewoon wat ik in mijn hoofd heb en koop dan Dylon verf voor in  de wasmachine.
 
Van dit garen heb ik geen restjes meer om het verschil te laten zien maar oorspronkelijk was het geel met lichtblauw en lichtgroen.
Hier een indruk van het model, ik ben begonnen met de onderste cirkel en heb vandaar uit naar de rokband gebreid
 
Eigenlijk is het een slechte foto want er zijn patronen te zien die niet in de rok zitten. Moirépatroon heet dat met een mooi woord.
 
 
 
Dus maar even een close up foto gemaakt. De rok is gewoon in tricotsteek rondgebreid.
De kleur op de foto hieronder klopt aardig
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten